Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ατάκες με γέλιο

Οι Αποκριές πέρασαν, πάει να πει πάνε πίσω ημέρες ελεύθερες από «ηθικά» ή «λογικά» βάρη, ημέρες ευθυμίας και χαράς, ημέρες «απελευθέρωσης» εν τέλει.

Ας αφήσουμε την όποια σοβαρότητά μας στην άκρη και ας γελάσουμε. Ατάκες με γέλιο λοιπόν για σήμερα μια και μπήκε η κυρά Σαρακοστή, που εφέτος και τα επόμενα χρόνια θα είναι διαρκής…

Να επισημάνω μόνο πως δεν είναι απαραίτητο να συμφωνώ με όλα τα αστεία που δημοσιεύω, έτσι τα «αλίευσα», όπως δεν είναι απαραίτητο να τα «αμβλύνω», για να γίνουν πιο «ευκολοχώνευτα».

Καλή διασκέδαση!

Ο φυσικός πλούτος των πενηντάρηδων

Ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι μετά τα 50 μου, θα αποκτήσω τόσο σημαντικό φυσικό πλούτο:
► ασήμι στα μαλλιά,
► χρυσό στα δόντια,
► πέτρες στα νεφρά,
► ζάχαρη στο αίμα,
► μολύβι στα πόδια,
► βαρέα μέταλλα στον εγκέφαλο και

► τιτάνιο στις αρθρώσεις.!!!
και όλα αυτά χωρίς να αναφέρω καν την ύπαρξη μιας, πραγματικά ανεξάντλητης πηγής φυσικού αερίου !!!

Αν αναλάβει το κράτος την έρημο Σαχάρα, σε λίγα χρόνια θα υπάρχει έλλειψη άμμου.

Στη δημοκρατία μας, το καθένα από τα «μεγάλα» κόμματα, αφιερώνει το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειάς του να αποδείξει ότι το άλλο δεν είναι ικανό να κυβερνήσει.
Και τα δυο το πετυχαίνουν. Και τα δυο έχουν δίκιο.

► Για σένα είμαι άθεος. Για τον Θεό είμαι νόμιμη αντιπολίτευση.

Αν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές, θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση.

Σε παρακαλώ Θεέ μου. Άφησέ με να σου αποδείξω ότι τα λεφτά του ΛΟΤΤΟ δεν θα χαλάσουν το χαρακτήρα μου!

Όταν κάνεις το καλό, ζήτα απόδειξη, μην τυχόν και ο παράδεισος δουλεύει σαν την εφορία.

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια...

Ο καλύτερος τρόπος για να κρατάς τον λόγο σου είναι να μην τον δίνεις.

Μην κρατάς αρνητική στάση λέγοντας: Δεν θα επιτύχω, δεν θα επιτύχω ...
Προτιμότερη είναι η θετική στάση: Θα αποτύχω, θα αποτύχω.

Όσο απλό είναι να περιπλέξεις τα πράγματα, τόσο περίπλοκο είναι να τα απλοποιήσεις.
Όταν ένας άντρας ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου στη σύζυγό του, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: Ή είναι καινούρια σύζυγος ή είναι καινούριο το αυτοκίνητο.

Επιτυχημένος άντρας είναι εκείνος που βγάζει περισσότερα λεφτά από όσα μπορεί να ξοδέψει η γυναίκα του. Επιτυχημένη γυναίκα είναι αυτή που μπορεί να βρει έναν τέτοιον άντρα.

Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες. Δεν θέλω να την διακόψω.

Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος. Με ρώτησε «Τι έχει η τηλεόραση»; Και εγώ απάντησα «Σκόνη».

Είπα στη γυναίκα μου την αλήθεια। Της είπα πως βλέπω ψυχίατρο। Μετά μου είπε την αλήθεια: Βλέπει ψυχίατρο, δυο υδραυλικούς και έναν μπάρμαν.

Μισώ τις δουλειές του σπιτιού। Στρώνεις τα κρεβάτια, πλένεις τα πιάτα κι έξι μήνες μετά, άντε πάλι από την αρχή.

Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα «Ζητείται σύζυγος». Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα. «Μπορείς να πάρεις την δική μου».

Οι ληστές ζητούν ή τα λεφτά ή τη ζωή σου. Οι γυναίκες και τα δυο.

Γιατί έπλασε ο Θεός πρώτα τον Αδάμ;
Για να προλάβει να πει κι αυτός κάτι...

Γιατί όλοι οι τυφώνες έχουν θηλυκό όνομα;
Γιατί έρχονται υγροί και φουριόζοι και φεύγουν παίρνοντας σπίτια και αυτοκίνητα!

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου, είναι να τα ξεχάσεις μία φορά.

Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά.

Αν δεν υπήρχε ο γάμος, οι άντρες θα περνούσαν τη ζωή τους θεωρώντας ότι ποτέ δεν κάνουν λάθη.

Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες, τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου.

Ο σύζυγος στη γυναίκα του:
- Μωρό μου, δεν αντέχω άλλο να σε βλέπω να τυραννιέσαι έτσι όλη μέρα στην κουζίνα.
Κλείσε την πόρτα!

Οι άντρες που έχουν τρυπήσει τα αυτιά τους είναι καλά προετοιμασμένοι για γάμο. Έχουν νιώσει πόνο κι έχουν αγοράσει κοσμήματα.

Εύκολη: Αντρικός όρος που χαρακτηρίζει τις γυναίκες που έχουν τη σεξουαλική ηθική του άντρα.

Εγωιστής: Ένα άτομο που ενδιαφέρεται περισσότερο για τον εαυτό του παρά για μένα.

Μην εκνευρίζεσαι αν ο γείτονάς σου έχει το στέρεο ανοιχτό στις δύο το πρωί. Τηλεφώνησε του στις τέσσερις και πες του πόσο σου άρεσε.

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.

Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα Πανεπιστήμια. Οι πρωτοετείς φέρνουν λίγη, οι τελειόφοιτοι δεν παίρνουν πολλή κι έτσι η γνώση συσσωρεύεται.

Η σκληρή δουλειά δεν σκότωσε ποτέ κανέναν, αλλά γιατί να παίζουμε με την τύχη μας;

Μου αρέσει η δουλειά. Με ενθουσιάζει. Μπορώ να κάθομαι επί ώρες και να την κοιτάω.

Ο άνθρωπος που χαμογελά όταν όλα πάνε στραβά, έχει σκεφτεί κάποιον για να του ρίξει το φταίξιμο.

Λογική είναι η τέχνη να κάνεις λάθος με αυτοπεποίθηση.

Γράφω σε ένα χαρτί ό,τι πρέπει να θυμηθώ। Κατ' αυτόν τον τρόπο, αντί να ξοδεύω το χρόνο μου προσπαθώντας να θυμηθώ αυτό που έγραψα, τον ξοδεύω ψάχνοντας το χαρτί που έγραψα αυτά που πρέπει να θυμηθώ.

Υπάρχουν τρεις τρόποι να γίνει κάτι। Κάνε το μόνος σου, προσέλαβε κάποιον να το κάνει ή απαγόρευσε στα παιδιά σου να το κάνουν.

Τα αισθήματά μου είναι ανάμεικτα। Είναι σαν να βλέπεις την πεθερά σου να πέφτει στο γκρεμό με το αυτοκίνητό σου.

Η ζωή στη Γη μπορεί να είναι ακριβή, αλλά περιλαμβάνει και δωρεάν ταξίδι γύρω από τον ήλιο.

Οι στατιστικές λένε ότι ένας στους τέσσερις Έλληνες υποφέρει από κάποια διανοητική διαταραχή.
Σκέψου τους τρεις καλύτερους φίλους σου। Αν είναι υγιείς, τότε έχεις πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: